vineri, 24 decembrie 2010

Doar pentru ca e Craciun...

            Eh. Na ca veni si vremea asta . Ca un bun administrator al unei vieti, e timpul sa trag linie la acest sfarsit de an .
            Cu bune si rele, si 2010 se duce, incet dar sigur.
       E ajunul de Craciun si tot ce m-ar putea napadi acum, sunt doar gandurile bune. E momentul in care toata lumea isi pune cate o dorintza, poate altii abuzeaza de aceasta perioada si isi fac o lista intreaga de dorinte.     Adevarul e ca nu pot sa ii condamn , ptr ca in asemenea vremuri, tot ce mai putem face e sa profitam de perioada aceasta destina dorintelor si implinirii lor. Cam atat mai putem face, sa speram, sa devenim din nou puierili si sa credem ca se poate realiza. Poate schimbarea vine din noi, poate ca dorintele se pot implini numai daca noi contribuim cu ceva la materializarea lor . Nu pot generaliza.
         Tot ce eu imi pot dori pentru anul ce va sa vina este liniste si sanatate, ptr ca de restul ma ocup eu :)).
Totusi, ma intorc la cele crestinesti, si vreau sa le urez tuturor pritenilor ,amicilor, cunostintelor Sarbatori Fericite , pentru ca sunt sigura ca merita. Ma consider norocoasa ca va am aproape.

Am primit acum cateva minute o urare ,  care sincer m-a bine dispus instant , compusa si dedicata de cel ce-mi omoara zilele de vreo 3 luni de zile , locuind in acelasi apartamanet. Cel ce fierbe sarmalele, cel ce face clatitele groase de'un deget, cel ce isi calca chilotii si isi face o cafea "tare" cu numai 2 linguritze fara varf de cafea , Dima.

acuma findca' e ajunul
logic... maine e craciunul
dima tie iti doreste
tot ce inima-ti pofteste
ca in uramatorul an
...sa n-ai parte de-un tigan
c-ai vazut ce an urat
ai lang-un tigan urat *
sa ai parte de succesuri
iara base de decesuri
tigari tu sa ai 1000
ca sa imi mai dai si mie
 
 
am cenzurat oleaca' continutul unui vers ptr ca nu se cuvine . 
 
PS: Dima vreau sa incepi sa face rime si in timp ce speli vasele. ;)

V-am lasat , ma duc sa-mi bag nasul sub brad ca vad daca e ceva pe acolo:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu